niedziela, 25 maja 2014

Kocham Wieś!

Nawet nie wiedziałam, że u mnie takie atrakcje są. Ponoć od niedawna, lecz ja z dziećmi dziś to miejsce  odkryliśmy dopiero. PIĘKNE.
Mieszkam w Krzeszycach w lubuskim. Jeżeli ktoś zechce to miejsce odwiedzić, na pewno będzie zadowolony. Może nawet pod namiot tu przyjechać, cudowne miejsce. W lesie w śród drzew i pięknych okolic płynie sobie rzeka Postomia. Teraz "wyrosło" tutaj ustronne miejsce do wypadów rodzinnych i nie tylko. Plac zabaw, miejsce na ognisko, jest gdzie posiedzieć pod daszkiem, mały wodospadzik też się znajdzie, jest gdzie nogi pomoczyć.... i..... jest nawet kącik dla zakochanych ;)

Miłego oglądania tego piękne zakątka w lesie w Krzeszycach.
Na pierwszym planie wiadomo moje dzieci ;)
Pozdrawiam!


















































4 komentarze:

  1. Super...piekne miejsce , super widoczki , ekstra dzieciaczki ktore tak pieknie pozuja .
    I piesio nawet znalazl ochlode w ten upalny dzionek . Raj na ziemi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cudowne miejsce i taka tu cisza.. mimo tego placu zabaw.
      Dziękuję Madzia :*

      Usuń
  2. Świetne fotki, dzieci uśmiechnięte mama też więc widać ze dzionek jak najbardziej udany ;) może kiedyś i Nam uda się tam zawitać i zabawić ;) szkoda tylko że mamusi tak mało na fotkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziulek dziękuję :* i zapraszam! Wspaniałe miejsce na kiełbaski z ogniska i ziemniaczki! Dzieci też miałyby gdzie pobiegać, nic tylko się dogadać :)
      Mało mnie, bo sama sobie nie robię ;P Może ktoś mi kiedyś sesję zrobi :P

      Usuń